ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ – ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ

Автор(и)

  • Тетяна ГУСЄВА Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України https://orcid.org/0000-0002-1168-719X

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-30

Ключові слова:

комунікативні навички, комунікативна компетентність, фізичні терапевти, інтерактивні методи навчання, психологічні особливості

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу психологічних особливостей формування комунікативної компетентності у студентів - фізичних терапевтів. У роботі розглядаються сучасні підходи до визначення комунікативної компетентності, її структурні компоненти: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий. Проаналізовано специфіку професійного спілкування фізичних терапевтів, яка включає вербальні та невербальні аспекти взаємодії, емпатію, здатність долати бар’єри комунікації. Описано ефективні методи формування комунікативної компетентності у студентів, зокрема рольові ігри, симуляційні технології, методика зворотного зв’язку. Наголошено на важливості створення мотиваційного середовища та умов для рефлексії у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії та реабілітації.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.12.2024

Як цитувати

ГУСЄВА, Т. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ – ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ. Psychology Travelogs, (4), 314–323. https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-30

Номер

Розділ

Статті