ДІАГНОСТИКА ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ ВИХОВАНЦІВ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-7

Ключові слова:

особистісна зрілість, мотивація, самостійність, саморегуляція, самоприйняття, стресостійкість

Анотація

Стаття присвячена особистісній зрілості, яка визначається як здатність індивіда адекватно і самостійно приймати рішення, нести відповідальність за свої вчинки, мати сформовані морально-етичні цінності та адаптивні механізми. В контексті ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, особистісна зрілість також включає готовність до виконання службових обов’язків, стресостійкість, здатність до колективної взаємодії та лідерські якості. Діагностика особистісної зрілості вихованців ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою є комплексним процесом, який вимагає інтеграції різних методів та підходів. Результати такого дослідження можуть бути використані для вдосконалення навчально-виховного процесу, розробки індивідуальних програм розвитку та підвищення ефективності підготовки майбутніх захисників держави.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

ДІДИК, Н., РУДЕНОК, А., & МИХАЙЛИК, А. (2024). ДІАГНОСТИКА ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ ВИХОВАНЦІВ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ. Psychology Travelogs, (2), 72–82. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-7

Номер

Розділ

Статті