ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Таїсія КОМАР Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-8957-0971
  • Олена ШІСТКА Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-8

Ключові слова:

молодший шкільний вік, емоційність, емоційна сфера, емоції, психологічні особливості розвитку емоційної сфери дітей, вивчення емоційного сприйняття

Анотація

Дослідження психологічних особливостей розвитку емоційної сфери у дітей молодшого шкільного віку є актуальним завданням у сучасному психологічному дискурсі. У цьому контексті вивчається взаємозв'язок між процесом навчання в школі, соціалізацією та формуванням емоційного інтелекту у дітей. Аналізуються фактори, що впливають на емоційний розвиток, включаючи сімейні та педагогічні аспекти. Вивчення міміки та інтонацій дитини дозволяє отримати інсайти щодо її емоційної виразності. Звертається увага на роль стресу та тривоги у молодших школярів і їх вплив на стійкість особистості.

Дослідження спрямоване на визначення ключових аспектів емоційного розвитку дітей молодшого шкільного віку та формування рекомендацій для оптимізації цього процесу в шкільному та сімейному середовищі.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

КОМАР, Т., & ШІСТКА, О. (2023). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Psychology Travelogs, (4), 70–77. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-8

Номер

Розділ

Статті