ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ – ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-30Ключові слова:
комунікативні навички, комунікативна компетентність, фізичні терапевти, інтерактивні методи навчання, психологічні особливостіАнотація
Стаття присвячена теоретичному аналізу психологічних особливостей формування комунікативної компетентності у студентів - фізичних терапевтів. У роботі розглядаються сучасні підходи до визначення комунікативної компетентності, її структурні компоненти: когнітивний, емоційно-оцінний та поведінковий. Проаналізовано специфіку професійного спілкування фізичних терапевтів, яка включає вербальні та невербальні аспекти взаємодії, емпатію, здатність долати бар’єри комунікації. Описано ефективні методи формування комунікативної компетентності у студентів, зокрема рольові ігри, симуляційні технології, методика зворотного зв’язку. Наголошено на важливості створення мотиваційного середовища та умов для рефлексії у процесі підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії та реабілітації.