ДІАГНОСТИКА ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ ВИХОВАНЦІВ ЛІЦЕЮ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-7Ключові слова:
особистісна зрілість, мотивація, самостійність, саморегуляція, самоприйняття, стресостійкістьАнотація
Стаття присвячена особистісній зрілості, яка визначається як здатність індивіда адекватно і самостійно приймати рішення, нести відповідальність за свої вчинки, мати сформовані морально-етичні цінності та адаптивні механізми. В контексті ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, особистісна зрілість також включає готовність до виконання службових обов’язків, стресостійкість, здатність до колективної взаємодії та лідерські якості. Діагностика особистісної зрілості вихованців ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою є комплексним процесом, який вимагає інтеграції різних методів та підходів. Результати такого дослідження можуть бути використані для вдосконалення навчально-виховного процесу, розробки індивідуальних програм розвитку та підвищення ефективності підготовки майбутніх захисників держави.