АНАЛІЗ РІВНІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК ОСНОВИ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-14Ключові слова:
емоційний інтелект, ЕІ, емоції, взаєморозуміння, психологія, професійна компетентністьАнотація
У статті розглядається аналіз емоційного інтелекту майбутніх психологів як основи їхньої професійної компетентності. Також розглянуто кожен із основних рівнів емоційного інтелекту: низький, високий та середній.
Усі емоції зближують людей, їх можна поділити на хороші емоції та погані, але в будь-якому випадку це допомагає краще зрозуміти один одного. Коли людина виражає якусь емоцію вона завжди намагається донести до іншої інформацію. У професійній діяльності психолога дуже важливо слухати і переживати (бути компетентним), як погані, так і хороші емоції, бо в кожній закладена дія до зближення і розуміння з метою надання допомоги.
##submission.downloads##
Опубліковано
29.06.2023
Як цитувати
СУРГУНД, Н., & РОМАНЕНКО, У. (2023). АНАЛІЗ РІВНІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК ОСНОВИ ЇХНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Psychology Travelogs, (2), 156–167. https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-14
Номер
Розділ
Статті