ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК СТИЛІВ КЕРІВНИЦТВА ТА ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДОВІРИ ПРАЦІВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-12Ключові слова:
стиль керівництва, організаційна довіра, організація, взаємодіяАнотація
У статті представлено результати емпіричного дослідження взаємозв’язку стилів керівництва та організаційної довіри працівників підприємств, зокрема банківської сфери. Результати показали, що частіше працівники банківської сфери мають справу з керівниками, які використовують авторитет-підпорядкування, рідше ‒ командний стиль управління. Показники параметрів, що складають організаційну довіру, свідчать, що більшість з них знаходяться в середньому діапазоні, загальний індекс вказує на помірний рівень довіри. Дослідження взаємозв’язків стилів керівництва та рівня організаційної довіри показало, що: примітивне керівництво має зворотній взаємозв’язок із довірою та результативністю; соціальне керівництво має прямий кореляційний зв’язок із довірою та турботою; авторитет-підпорядкування має зворотній кореляційний зв’язок із довірою та прямий – із результативністю; виробничо-соціальне та командне керівництво мають прямий кореляційний зв’язок із довірою, послідовністю, результативністю та турботою. Таким чином, з точки зору розвитку організаційної довіри, оптимальними стилями керівництва є соціальний, виробничо-соціальний та командний, серед яких найбільш сприятливим є командний.