ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга ІГУМНОВА Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0002-4758-2082
  • Тетяна ШЛІНЧАК Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-16

Ключові слова:

емоційне вигорання, емоційне виснаження, деперсоналізація, редукція професійних досягнень, психопрофілактика, засоби когнітивно-поведінкової терапії, викладачі закладів вищої освіти

Анотація

Стаття присвячена проблемі емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти та її профілактиці. У статті наведено результати емпіричного дослідження проявів емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти з різним стажем роботи.  Описано основні проблемні зони викладачів з різним рівнем ризику виникнення емоційного вигорання. Обґрунтовано застосування засобів когнітивно-поведінкової терапії та технік майндфулнес у психопрофілактиці емоційного вигорання викладачів закладів вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

ІГУМНОВА, О., & ШЛІНЧАК, Т. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВІВ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Psychology Travelogs, (2), 51–61. https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-16

Номер

Розділ

Статті