ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ БАТЬКІВ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Олена ВАСИЛЕНКО Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-4935-0258
  • Юлія БЕЗРУЧУК Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-2

Ключові слова:

діти з особливими освітніми потребами, сім’ї, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, міжособистісні відносини, соціально-психологічний супровід

Анотація

У статті розглянуто теоретичні аспекти особливостей соціально-психологічного супроводу сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами. Уточнено сутність понять «супровід», «соціально-психологічний супровід», «соціально-психологічний супровід батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами». Авторами статті аргументовано, що соціально-психологічний супровід батьків є динамічним, цілісним та активним процесом, що поєднує у собі єдиний взаємозв’язок компонентів, як системи комплексної допомоги. У статті, на основі наявних концепцій, що висвітлюють переживання батьків, які виховують дитину з особливими освітніми потребами, охарактеризовано напрямки, етапи, способи і методи проведення соціально-психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

ВАСИЛЕНКО, О., & БЕЗРУЧУК, Ю. (2023). ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ БАТЬКІВ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Psychology Travelogs, (2), 23–31. https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-2

Номер

Розділ

Статті