КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2021-1-7Ключові слова:
психологічна готовність, психологічний супровід, компоненти готовності та критерії, професійна готовність, професійна підготовка, майбутній психолог, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.Анотація
У статті висвітлено актуальність підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. В роботі здійснено теоретичний аналіз понять «готовність», «діти з особливими освітніми потребами», «психологічний супровід». Також представленні компоненти професійної готовності майбутнього фахівця та показники готовності майбутнього психолога. У роботі проаналізовано негативні особистісні якості, що заважають формуванню готовності майбутніх фахівців та пріоритетні шляхи розвитку компонентів готовності.
##submission.downloads##
Опубліковано
07.06.2021
Як цитувати
Руденок, А., & Гуляк, І. (2021). КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Psychology Travelogs, (1), 72–82. https://doi.org/10.31891/PT-2021-1-7
Номер
Розділ
Статті