ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРТНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-4Ключові слова:
адлеріанський підхід, біхевіоральний підхід, експерт-консультування, модель експертної консультації, психолог-консультантАнотація
У статті розглядається питання експертного психологічного консультування в закладах загальної середньої освіти та вищих навчальних закладах. Визначено загалом поняття експертного психологічного консультування. Представлені чотири основні підходи до експерт-консультування: 1) базується на концепції психічного здоров’я; 2) адлеріанський; 3) біхевіоральний; 4) заснований на концепції організаційного розвитку. Здійснений огляд основних рівнів експерт-консультацій в закладах освіти в рамках первинної профілактики та розглянуті особливості щодо позитивного впливу на експертні консультування психологів в освітніх закладах.
##submission.downloads##
Опубліковано
30.03.2023
Як цитувати
ПЕТЯК, О., & ОКСЮТОВИЧ, М. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРТНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ. Psychology Travelogs, (1), 36–45. https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-4
Номер
Розділ
Статті