КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ SOFT SKILLS ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-2

Ключові слова:

м’які навички, емоційний інтелект, освітній процес, методи навчання, технології навчання, особистісний розвиток, саморозвиток

Анотація

У статті обґрунтовано важливість формування soft skills та емоційного інтелекту у контексті під час навчання у ЗВО. Констатовано, що м’які навички та емоційний інтелект  важливі для студентів, оскільки вони пов’язані з результатами роботи та розвитком кар’єри; вони мають вирішальне значення для працівників, яким потрібно керувати своєю взаємодією та емоціями, щоб ефективно взаємодіяти з клієнтами та брати участь у місіях на робочому місці; для управлінських і лідерських навичок, оскільки вони допомагають вести команди до спільних і спільних цілей, виконувати організаційні місії та підтримувати організації в їхніх майбутніх напрямках і баченнях. Боротьба за працевлаштування та збереження на ньому стає все важчою через зміну моделей освіти, гнучкості освітніх програм і великої кількості висококваліфікованих працівників. Студенти змушені доповнювати свої важкі таланти м’якими навичками, щоб показати свій справжній потенціал і отримати перевагу над суперниками. У порівнянні з м’якими навичками, які є самостійно розвиненими, інтерактивними, комунікативними, людськими та переданими здібностями, жорсткі навички – це академічні здібності, досвід і ступінь компетентності. У наш час дуже важливо знати відповідь на питання, що означає термін «м’які навички» та емоційний інтелект. У статті використано різні джерела в літературі для визначення понять, і було досліджено, наскільки важливі навики спілкування для кожного в будь-якому контексті. Це передбачає залучення особистих аспектів до будь-яких стосунків. Авторами запропоновано методи навчання, які доцільно застосовувати в освітньому процесі для формування та розвитку soft skills та емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

30.03.2023

Як цитувати

КОРНІЄНКО, І., & БАРЧІ, Б. (2023). КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ SOFT SKILLS ТА ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ . Psychology Travelogs, (1), 16–26. https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-2

Номер

Розділ

Статті