АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ВПО З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ТА СОЦІАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-26Ключові слова:
адаптація, внутрішньо переміщені особи, особливі освітні потреби, інклюзивне середовище, спеціальні класи, психолого-педагогічний супровідАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі адаптації дітей внутрішньо переміщених осіб (ВПО) з особливими освітніми та соціальними потребами в умовах нового освітнього середовища. На основі аналізу нормативно-правових документів України, зокрема наказу МОН України № 1182, та сучасних наукових досліджень, описано ключові виклики, з якими стикаються діти ВПО, і запропоновано практичні підходи до їх вирішення. У статті розкрито значення спеціальних класів, індивідуального підходу до навчання, психолого-педагогічного супроводу та інтеграції в соціокультурне середовище. Обґрунтовано роль педагогів, батьків та інклюзивно-ресурсних центрів у забезпеченні ефективної адаптації дітей до нових умов.
##submission.downloads##
Опубліковано
26.12.2024
Як цитувати
ШЕРЕМЕТ, А., РУДЕНОК, А., & БЕЗДІТНА, Л. (2024). АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ВПО З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ТА СОЦІАЛЬНИМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ НОВОГО СЕРЕДОВИЩА. Psychology Travelogs, (4), 275–282. https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-26
Номер
Розділ
Статті