ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ПСИХОПРОСВІТНИЦЬКИХ ЛЕКЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПРАЦЮЮЧИХ ЖІНОК
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-5Ключові слова:
психологічне благополуччя, працюючі жінки, психопросвітницькі лекції, клієнтцентрований підхід, когнітивно-поведінковий підхід, практики усвідомлення, технології саморегуляціїАнотація
Стаття присвячена проблемі підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку. Мета статті – визначення основних теоретичних підходів та практичних технологій, що можуть бути використані для розробки психопросвітницьких лекцій, спрямованих на підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку. Здійснено аналіз наукових досліджень, присвячених темі психологічного благополуччя працюючих жінок молодого та середнього віку. Зроблено висновок, що інтеграція клієнтцентрованого, когнітивно-поведінкового підходів, практик усвідомленості та технологій розвитку психічної саморегуляції може бути основою для розробки психопросвітницьких лекцій, спрямованих на підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку.