СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОВЕДЕННЯ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-3-21Ключові слова:
вчитель-логопед, інноваційні технології, арт-терапія, ізотерапія, казкотерапія, музикотерапіяАнотація
У статті розглянуто використання інноваційних технологій у професійній діяльності вчителя-логопеда, призначення яких полягає в покращенні корекційно-розвивальної роботи з дітьми. Доведено, що поруч із традиційними ці технології, зокрема, арт-терапія (лікування творчістю), казкотерапія (корекція через інсценування казок, обігрування), естетотерапія (вплив за допомогою образотворчого мистецтва), музикотерапія (вплив через сприйняття музики), пісочна терапія, шишкотерапія та жолудетерапія (дотиковий вплив піска на відчуттєві рецептори), кінезіотерапія (логопедична та фонетична ритміка) та ін., сприяють досягненню максимально можливих успіхів у подоланні мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.
Визначено значення інноваційних терапевтичних технологій, яке полягає є корекції та подоланні психологічних і мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку.