ТРИВОЖНІСТЬ ТА ЇЇ ПРОЯВИ У БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-3-19Ключові слова:
тривожність, прояви тривожності, тривожність батьків, батьки дітей з особливими освітніми потребами, вплив війни, психічне здоров’яАнотація
У статті розглядаються різні підходи до поняття тривожності, включаючи її визначення, прояви та фактори, що її спричиняють.
Важливу частину статті присвячено особливостям тривожності батьків дітей з особливими освітніми потребами, зокрема їхньому емоційному і психологічному стану в умовах сучасних кризових ситуацій.
Стаття також досліджує, як війна впливає на рівень тривожності. Соціально-політичні стресори та економічні труднощі під час війни посилюють психоемоційний стан батьків. Розглядається, як війна змінює сприйняття ризиків і страхів, а також які стратегії можуть допомогти зменшити тривожність у таких умовах.
Стаття надає всебічний огляд теоретичних і практичних аспектів тривожності, підкреслюючи її складність і вплив на життя людей в умовах підвищеного стресу, особливо батьків дітей з особливими освітніми потребами.