ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ НА ВИБІР ОДЯГУ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Людмила КОЗЛОВСЬКА Хмельницький національний університет
  • Євген ПОТАПЧУК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-7040-8456

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-10

Ключові слова:

психологічний вплив, соціальне оточення, вибір одягу, культурні норми, професійна діяльність, психологічний комфорт, самооцінка

Анотація

У статті здійснено теоретичне дослідження психологічного впливу соціального оточення на вибір одягу. Виявлено, що соціальне оточення, культурні норми та професійна діяльність мають великий вплив на психологічний стан та вибір одягу, зокрема виникненню стресу, тривоги та невпевненості. Зазначено, що різноманітність професійних чинників та оточуючого середовища формує різні вимоги до стилю одягу. Висвітлено необхідність удосконалення розуміння впливу соціального оточення на психологічний стан, яке сприятиме підвищенню професійної самосвідомості та адаптації до різних умов праці. Підкреслено важливість розробки стратегій підтримки психологічного комфорту працівників, зниженню рівня стресу серед працівників та підвищення їхню самооцінки в професійній діяльності. Окреслено необхідність подальших досліджень у напрямку розробки практичних рекомендацій для підтримки комфорту працівників, враховуючи їхні потреби та вподобання, сприйняття соціального тиску та адаптацію працівників до відповідних умов  професійного середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.06.2024

Як цитувати

КОЗЛОВСЬКА, Л., & ПОТАПЧУК, Є. (2024). ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ НА ВИБІР ОДЯГУ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Psychology Travelogs, (2), 104–111. https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-10

Номер

Розділ

Статті