ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙМАННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-5Ключові слова:
сприймання, когнітивний розвиток, діти молодшого шкільного віку, вразливістьАнотація
Розглянуто психологічні особливості сприймання дітей молодшого шкільного віку як психологічна категорія. Визначено специфічні прояви та сутнісні вікові закономірності сприймання у системі когнітивного розвитку молодших школярів. Проаналізовано психологічно значимі причини вразливості розвитку дитини, в тому числі і когнітивного, у період воєнного часу. Реалізоване емпіричне дослідження особливостей сприймання дітей молодшого шкільного віку, які проживають на території України, а також тих, родини яких отримали тимчасовий притулок від війни на території Данії. Емпіричним шляхом доведено, що психологічна підтримка когнітивного розвитку дітей молодшого шкільного віку має будуватися на урахуванні чинника місця проживання. Зокрема, діти, які вимушено мігрували внаслідок військової агресії проти України, оскільки частково виявляють нижчий рівень та потребують підтримки розвитку сприймання.