ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Людмила ЛЕВИЦЬКА Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-2870-8663

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-14

Ключові слова:

комунікативна компетентність, тренінгові технології, емпатія, рефлексія, ехо-техніка, перефразування, резюмування

Анотація

У статті зазначено, що у розвитку комунікативної компетентності вагома роль відводиться соціально-психологічним тренінгам. Представлено структуру психологічної компетенції психолога. Вказано, що у закладі вищої освіти на спеціальності «Психологія» курсантам з метою формування їх комунікативної компетентності запропоновано «Тренінг розвитку професійних здібностей» та «Психотренінг». Представлено техніки розвитку активного, уважного та цілеспрямованого слухання; рефлексивного слухання (ехо-техніка, перефразування, резюмування); формулювання та постановки запитань; уміння налагоджувати та давати і приймати зворотний зв’язок; емпатійного ставлення до клієнта.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ЛЕВИЦЬКА, Л. (2024). ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПСИХОЛОГІВ. Psychology Travelogs, (1), 149–158. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-14

Номер

Розділ

Статті