ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЯК РЕСУРСУ ПОДОЛАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ НЕСТІЙКОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРОФЕСІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-13Ключові слова:
професійне мислення, емоційної нестійкість, педагоги, емоційна залученість, когнітивний ресурсАнотація
Статтю присвячено аналізу взаємозв’язку та особливостей професійного мислення та емоційної нестійкості у педагогів. Показано, що надситуативність мислення негативно корелює з емоційною нестійкістю, а ситуативність мислення – позитивно. Зазначено, що емоційна нестійкість яскравіше виражена у лікарів. За високої оперативності аналізу зменшується емоційна залученість у роботу, а за збільшення глибини аналізу посилюється емоційне вигорання. Отримані результати щодо парціального взаємозв’язку компонентів професійного мислення та показників емоційної нестійкості можуть бути використані як аргументи авторської позиції щодо можливості ефективного використання мислення як когнітивного ресурсу для розв’язання актуальних практичних завдань.
##submission.downloads##
Опубліковано
29.09.2023
Як цитувати
ЯКИМЧУК, І. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЯК РЕСУРСУ ПОДОЛАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ НЕСТІЙКОСТІ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПРОФЕСІЇ. Psychology Travelogs, (3), 136–145. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-13
Номер
Розділ
Статті