ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-8Ключові слова:
психологічні особливості, формування, професійні плани, старшокласники, структура, рівні, показникиАнотація
У статті презентовано результати теоретичного дослідження психологічних особливостей формування професійних планів у старшокласників. Зазначається, що професійний план старшокласника – це позитивне ставлення школяра до свого професійного майбутнього, схема свідомої регуляції ним свого професійного шляху. Визначено його структуру, яка містить цільовий, пізнавальний, особистісно-вольовий, професійно-діяльнісний та ціннісний компоненти. Запропоновано варіант схеми побудови індивідуального професійного плану у школярів. Виокремлено рівні та показники сформованості професійних планів учнів старших класів, а також рекомендовано профорієнтаційні заходи відповідно до кожного з рівнів.
##submission.downloads##
Опубліковано
29.09.2023
Як цитувати
МАСЬ, Н. (2023). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Psychology Travelogs, (3), 82–89. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-8
Номер
Розділ
Статті