ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ БАТЬКІВ, ЯКІ ВИХОВУЮТЬ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-2-2Ключові слова:
діти з особливими освітніми потребами, сім’ї, в яких виховуються діти з особливими освітніми потребами, міжособистісні відносини, соціально-психологічний супровідАнотація
У статті розглянуто теоретичні аспекти особливостей соціально-психологічного супроводу сімей, що виховують дітей з особливими освітніми потребами. Уточнено сутність понять «супровід», «соціально-психологічний супровід», «соціально-психологічний супровід батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами». Авторами статті аргументовано, що соціально-психологічний супровід батьків є динамічним, цілісним та активним процесом, що поєднує у собі єдиний взаємозв’язок компонентів, як системи комплексної допомоги. У статті, на основі наявних концепцій, що висвітлюють переживання батьків, які виховують дитину з особливими освітніми потребами, охарактеризовано напрямки, етапи, способи і методи проведення соціально-психологічного супроводу батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.