КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Алла Руденок Хмельницький національний університет
  • Ірина Гуляк Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-8811-6435

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2021-1-7

Ключові слова:

психологічна готовність, психологічний супровід, компоненти готовності та критерії, професійна готовність, професійна підготовка, майбутній психолог, діти з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.

Анотація

У статті висвітлено актуальність підготовки майбутніх психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. В роботі здійснено теоретичний аналіз понять «готовність», «діти з особливими освітніми потребами», «психологічний супровід».  Також представленні компоненти професійної готовності майбутнього фахівця та показники готовності майбутнього психолога. У роботі проаналізовано  негативні особистісні якості, що заважають формуванню готовності майбутніх фахівців та пріоритетні шляхи розвитку компонентів готовності.

##submission.downloads##

Опубліковано

07.06.2021

Як цитувати

Руденок, А., & Гуляк, І. (2021). КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Psychology Travelogs, (1), 72–82. https://doi.org/10.31891/PT-2021-1-7

Номер

Розділ

Статті