ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-24

Ключові слова:

викладачі іноземних мов, становлення суб’єктності, екопсихологічна модель, професійна компетентність, соціальна робота

Анотація

Представлено результати емпіричного дослідження професійної компетентності викладачів іноземних мов, які готують фахівців із соціальної роботи, розглянуті із позиції екопсихологічної моделі становлення суб’єктності. Розглядається, якими суб’єктними якостями повинен володіти викладач для здійснення релевантних дидактичних дій із метою забезпечення зворотного зв’язку та оптимізації освітнього процесу. Показано нерівномірність поетапного становлення суб’єктності викладача іноземних мов. За допомогою дискримінантного аналізу виявлено більш глибокі відмінності між стадіями становлення суб’єктності викладача і впливом діяльнісних характеристик (у термінах компетентнісного підходу). У результаті виокремлено чотири групи викладачів іноземних мов, що відрізняються своїми суб’єктними якостями і стадіями становлення професійної компетенції. Сформульовано умови викладацької діяльності, в яких у педагога найкращим чином буде реалізована самотрансформація суб’єкта.

##submission.downloads##

Опубліковано

25.09.2025

Як цитувати

ОЛЕКСАНДРЕНКО, К. (2025). ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ. Psychology Travelogs, (3), 252–261. https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-24

Номер

Розділ

Статті