ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Людмила МІХЄЄВА Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-0369-1129
  • Лілія БИЧІКОВА Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-6

Ключові слова:

психологічна компетентність, професійна діяльність, майбутні працівники освіти, педагогічна ефективність, саморегуляція, міжособистісна взаємодія

Анотація

Стаття присвячена теоретичному та аналітичному дослідженню психологічної компетентності як чинника ефективності професійної діяльності майбутніх працівників освіти. Охарактеризовано сутність та структурні компоненти психологічної компетентності педагога, зокрема знання з психології, уміння та навички їх практичного застосування, здатність до саморегуляції та ефективної комунікації. Визначено особливості формування психологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей та її вплив на результативність освітньої діяльності, запобігання конфліктам та створення сприятливого психологічного середовища.

##submission.downloads##

Опубліковано

25.09.2025

Як цитувати

МІХЄЄВА, Л., & БИЧІКОВА, Л. (2025). ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Psychology Travelogs, (3), 61–69. https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-6

Номер

Розділ

Статті