КОГНІТИВНІ НАСЛІДКИ ПАНДЕМІЇ COVID‑19 У СТУДЕНТІВ: ОНЛАЙН‑ОСВІТА, ГІБРИДНЕ НАВЧАННЯ ТА СТІЙКІСТЬ ДО ЦИФРОВОЇ ВТОМИ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-5Ключові слова:
когнітивна втома, цифрове перевантаження, психологічна стійкість, гібридне навчання, онлайн-навчання, пандемія Covid-19Анотація
У статті розглянуто вплив пандемії Covid-19 на когнітивну сферу молоді, зокрема в студентів, оскільки вони зазнали значних змін у навчальному процесі під час карантинних обмежень та продовжили піддаватися цим впливам під час повномасштабного вторгнення на території України. Особливу увагу зосереджено на розгляді впливу дистанційного та гібридного формату навчання, оскільки вони трансформували освітній простір та спровокували виникнення нових викликів для діяльності когнітивного ресурсу студентів. Розглянуто питання дисфункції когнітивної сфери, виникнення феномену цифрової втоми та інформаційного перевантаження, що ускладнюють процеси засвоєння знань, а також розглянуто питання психологічної та когнітивної стійкості.
##submission.downloads##
Опубліковано
25.09.2025
Як цитувати
МУЛЯВКА, А. (2025). КОГНІТИВНІ НАСЛІДКИ ПАНДЕМІЇ COVID‑19 У СТУДЕНТІВ: ОНЛАЙН‑ОСВІТА, ГІБРИДНЕ НАВЧАННЯ ТА СТІЙКІСТЬ ДО ЦИФРОВОЇ ВТОМИ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ. Psychology Travelogs, (3), 48–60. https://doi.org/10.31891/PT-2025-3-5
Номер
Розділ
Статті