ОСОБЛИВОСТІ ЗАХИСНОЇ ПОВЕДІНКИ ПЕДАГОГІВ ІЗ РІЗНИМИ РІВНЯМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-22

Ключові слова:

педагоги, психологічне благополуччя, копінг-стратегії, психологічні захисти, сублімація

Анотація

Представлено матеріали дослідження, метою якого було виявлення особливостей психологічних захистів і копінг-стратегій у педагогів із різними рівнями психологічного благополуччя. Зазначається, що психологічне благополуччя тісно повязане із психічним здоровям людини, причому останнє розуміють насамперед як здатність до адаптації до соціальних змін і до самореалізації. Спираючись на отримані дані та на роботи інших авторів, можна зазначити, що переважання копінг-стратегій, спрямованих на розвязання складної ситуації або на уникнення, може бути важливим чинником психологічного благополуччя педагогів. Проведене дослідження дозволило зробити висновки, що педагоги із різними рівнями психологічного благополуччя можуть відрізнятися за психологічними захистами та копінг-стратегіями.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.06.2025

Як цитувати

ТЕПТЮК, Ю. (2025). ОСОБЛИВОСТІ ЗАХИСНОЇ ПОВЕДІНКИ ПЕДАГОГІВ ІЗ РІЗНИМИ РІВНЯМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ. Psychology Travelogs, (2), 227–236. https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-22

Номер

Розділ

Статті