ПСИХОЛОГІЧНІ ІНТЕРВЕНЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВОЄННИХ ДІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-2

Ключові слова:

майндфулнес, психологічні інтервенції, резильєнтність, стресостійкість, студенти, тривожність

Анотація

Сучасні виклики, зумовлені військовими діями, значно впливають на психоемоційний стан студентської молоді, спричиняючи підвищену тривожність, стрес і зниження психологічної стійкості. Одним із головних чинників адаптації в кризових умовах є резильєнтність – здатність до успішного подолання труднощів, збереження психічного здоров’я та подальшого особистісного розвитку.

Метою дослідження є комплексне наукове обґрунтування ефективності психологічних інтервенцій, які сприяють підвищенню резильєнтності студентів в умовах воєнних дій. У процесі дослідження вивчено такі психологічні інтервенції: когнітивно-поведінкова терапія (КПТ), майндфулнес-практики, елементи позитивної психотерапії, групові підтримувальні заходи, а також методи емоційно-фокусованої терапії. Результати дослідження підтверджують, що застосування комплексного підходу до психологічних інтервенцій сприяє підвищенню рівня резильєнтності студентів, зміцненню їхньої адаптивності та психологічного благополуччя в умовах воєнного конфлікту. Отримані висновки можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки студентської молоді в кризових умовах.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.06.2025

Як цитувати

ПЕТЯК, О., КОМАР, Т., ВЕЛЬСЬКИЙ, Д., & МЕЛЬНИЧУК, А. (2025). ПСИХОЛОГІЧНІ ІНТЕРВЕНЦІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВОЄННИХ ДІЙ. Psychology Travelogs, (2), 17–25. https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-2

Номер

Розділ

Статті