ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ПСИХОПРОСВІТНИЦЬКИХ ЛЕКЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПРАЦЮЮЧИХ ЖІНОК

Автор(и)

  • Ірина МАРЧЕНКО Хмельницький національний університет
  • В’ячеслав ГАВРИЛЬКЕВИЧ Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-9473-7844

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-5

Ключові слова:

психологічне благополуччя, працюючі жінки, психопросвітницькі лекції, клієнтцентрований підхід, когнітивно-поведінковий підхід, практики усвідомлення, технології саморегуляції

Анотація

Стаття присвячена проблемі підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку. Мета статті – визначення основних теоретичних підходів та практичних технологій, що можуть бути використані для розробки психопросвітницьких лекцій, спрямованих на підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку. Здійснено аналіз наукових досліджень, присвячених темі психологічного благополуччя працюючих жінок молодого та середнього віку. Зроблено висновок, що інтеграція клієнтцентрованого, когнітивно-поведінкового підходів, практик усвідомленості та технологій розвитку психічної саморегуляції може бути основою для розробки психопросвітницьких лекцій, спрямованих на підвищення психологічного благополуччя працюючих жінок молодого і середнього віку.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.12.2024

Як цитувати

МАРЧЕНКО, І., & ГАВРИЛЬКЕВИЧ, В. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОЗРОБКИ ПСИХОПРОСВІТНИЦЬКИХ ЛЕКЦІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА ПІДВИЩЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПРАЦЮЮЧИХ ЖІНОК. Psychology Travelogs, (4), 46–56. https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-5

Номер

Розділ

Статті