ТРИВОЖНІСТЬ ТА ЇЇ ПРОЯВИ У БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Алла РУДЕНОК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-1197-0646
  • Ганна РУДИК Хмельницького національного університету

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-3-19

Ключові слова:

тривожність, прояви тривожності, тривожність батьків, батьки дітей з особливими освітніми потребами, вплив війни, психічне здоров’я

Анотація

У статті розглядаються різні підходи до поняття тривожності, включаючи її визначення, прояви та фактори, що її спричиняють.

Важливу частину статті присвячено особливостям тривожності батьків дітей з особливими освітніми потребами, зокрема їхньому емоційному і психологічному стану в умовах сучасних кризових ситуацій.

Стаття також досліджує, як війна впливає на рівень тривожності. Соціально-політичні стресори та економічні труднощі під час війни посилюють психоемоційний стан батьків. Розглядається, як війна змінює сприйняття ризиків і страхів, а також які стратегії можуть допомогти зменшити тривожність у таких умовах.

Стаття надає всебічний огляд теоретичних і практичних аспектів тривожності, підкреслюючи її складність і вплив на життя людей в умовах підвищеного стресу, особливо батьків дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.09.2024

Як цитувати

РУДЕНОК, А., & РУДИК, Г. (2024). ТРИВОЖНІСТЬ ТА ЇЇ ПРОЯВИ У БАТЬКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Psychology Travelogs, (3), 197–209. https://doi.org/10.31891/PT-2024-3-19

Номер

Розділ

Статті