ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОГО ОТОЧЕННЯ НА ВИБІР ОДЯГУ В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-2-10Ключові слова:
психологічний вплив, соціальне оточення, вибір одягу, культурні норми, професійна діяльність, психологічний комфорт, самооцінкаАнотація
У статті здійснено теоретичне дослідження психологічного впливу соціального оточення на вибір одягу. Виявлено, що соціальне оточення, культурні норми та професійна діяльність мають великий вплив на психологічний стан та вибір одягу, зокрема виникненню стресу, тривоги та невпевненості. Зазначено, що різноманітність професійних чинників та оточуючого середовища формує різні вимоги до стилю одягу. Висвітлено необхідність удосконалення розуміння впливу соціального оточення на психологічний стан, яке сприятиме підвищенню професійної самосвідомості та адаптації до різних умов праці. Підкреслено важливість розробки стратегій підтримки психологічного комфорту працівників, зниженню рівня стресу серед працівників та підвищення їхню самооцінки в професійній діяльності. Окреслено необхідність подальших досліджень у напрямку розробки практичних рекомендацій для підтримки комфорту працівників, враховуючи їхні потреби та вподобання, сприйняття соціального тиску та адаптацію працівників до відповідних умов професійного середовища.