ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРУКТУРИ СУБ’ЄКТНОСТІ ФАХІВЦІВ КОМАНДИ СУПРОВОДУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПРАКТИКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-15

Ключові слова:

суб’єктність, компоненти суб’єктності, фахівці супроводу, команда психолого-педагогічного супроводу, інклюзія

Анотація

У статті висвітлено проблематику пов’язану із суб’єктністю фахівців команди, що здійснюють психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами. Проаналізовано загальний зміст концепції суб’єктності у деяких міждисциплінарних дослідженнях. На основі теоретичного аналізу, запропоновано авторське бачення щодо визначення поняття суб’єктності фахівця супроводу. Уточнено структурні компоненти суб’єктності фахівців, серед яких: інтернальність, рефлексивність, самоорганізованість, самодетермінованість, самоефективність. Презентовано результати емпіричного дослідження міри сформованості запропонованих компонентів суб’єктності фахівців супроводу, відповідно до змісту їх професійної діяльності в команді. Встановлено, що міра сформованості окреслених компонентів суб’єктності у команді супроводу знаходиться у межах середнього рівня. Зроблено припущення про тенденцію до ситуативності суб’єктності, як комплексного утворення професійної діяльності фахівців супроводу.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ГАПОЧКА, Я. (2024). ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СТРУКТУРИ СУБ’ЄКТНОСТІ ФАХІВЦІВ КОМАНДИ СУПРОВОДУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ПРАКТИКИ. Psychology Travelogs, (1), 159–169. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-15

Номер

Розділ

Статті