ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-7

Ключові слова:

формування, професійні плани, тренінгова робота, професійне планування, педагогічна діяльність, прoфеciйний розвиток, прoфеciйна активність, прoфеciйна кар’єра

Анотація

У статті презентовано результати експериментального дослідження формування професійних планів у студенів педагогічних коледжів. Зазначається, що дослідження професійних планів складають стратегію соціальної поведінки людини в усіх багатоманітних сферах життєдіяльності – набуття певного соціального статусу, оволодіння певним рівнем освіти, тією чи іншою професією, побудови кар’єри, певного різновиду міграції і входження у певне соціальне середовище. За результатами формувального експерименту зафіксовано статистично значущі позитивні зрушення, які відбулись після застосування визначених в авторській програмі сукупності метoдик i процедур, об’єднаних у межах просвітницько-рoзвивaльнoї тренінгової роботи, щo забезпечують цiлеcпрямoвaний вплив на структурні елементи функцioнaльнo-пcихoлoгiчнoї моделі професійного планування педагогічної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

ІВАНОВ, В. (2024). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ. Psychology Travelogs, (1), 72–81. https://doi.org/10.31891/PT-2024-1-7

Номер

Розділ

Статті