ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕНДЕРНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОСПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-23Ключові слова:
гендер, самосприйняття, молодь, стереотипиАнотація
У статті подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей самосприйняття студентської молоді. Представлено опис використаних у дослідженні методик і методів (тест «Двадцяти тверджень на самоставлення» (М. Кун, Т. Мак-Партланд); методика дослідження самоставлення; тест «Автопортрет»; методика «Статево-рольовий опитувальник» (С. Бем); методика «Вивчення гендерної ідентичності» (Л. Шнейдера).
Дослідження гендерних особливостей самосприйняття студентської молоді виявило, що гендерні стереотипи мають значний вплив на формування самосвідомості серед молодих людей. Отримані результати підкреслюють, що гендерні стереотипи можуть обмежувати можливості молодих людей, заважаючи їм розкрити свій потенціал і зробити внесок у розвиток суспільства.