ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ

Автор(и)

  • Олена КУЛЕШОВА Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0001-5428-2670
  • Неоніла НАДАХОВСЬКА Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-21

Ключові слова:

соціальна компетентність, майбутні психологи, компоненти соціальної компетентності, психологічні особливості соціальної компетентності, формування соціальної компетентності

Анотація

У статті проаналізовано визначення феномену соціальної компетентності, висвітлено її зміст, особливості прояву та використання. Соціальна компетентність розглядається як складна та інтегративна характеристика особистості, що включає конкретні якості, соціальні вміння, знання, переживання, емоційно-ціннісні орієнтації та особистісні переконання, сприяючи активній взаємодії з соціумом. Автори статті розглядають процес соціалізації та критерії її сформованості, вказуючи на важливість опанування особливими специфічними знаннями, уміннями та навичками, необхідними для взаємодії в суспільстві. Сформованість соціальної компетентності визначається змістово-когнітивними, комунікативними, поведінковими, емоційно-вольовими та мотиваційними показниками.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

КУЛЕШОВА, О., & НАДАХОВСЬКА, Н. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Psychology Travelogs, (4), 200–207. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-21

Номер

Розділ

Статті