ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У КЛАСІ, В ЯКОМУ НАВЧАЮТЬСЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНІ УЧНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-18Ключові слова:
міжособистісні відносини, підтримка, стрес, учень, індивідуальний підхід, внутрішньо переміщенийАнотація
Стаття досліджує важливий аспект освіти - міжособистіcні стосунки серед учнів, які пережили внутрішнє переміщення. Внутрішньо переміщені учні, або діти біженців, переселенців або інших міграційних категорій, стикаються з унікальними викликами та можливостями під час навчання в новому середовищі. Стаття аналізує вплив таких факторів, як культурні відмінності, мовні бар'єри, психологічний стрес та інші аспекти, на розвиток відносин між внутрішньо переміщеними учнями та їхніми однолітками.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.12.2023
Як цитувати
РУДЕНОК, А., & ПОПЛАВСЬКА, Б. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У КЛАСІ, В ЯКОМУ НАВЧАЮТЬСЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНІ УЧНІ. Psychology Travelogs, (4), 166–175. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-18
Номер
Розділ
Статті