ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У КЛАСІ, В ЯКОМУ НАВЧАЮТЬСЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНІ УЧНІ

Автор(и)

  • Алла РУДЕНОК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-1197-0646
  • Богдана ПОПЛАВСЬКА Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-18

Ключові слова:

міжособистісні відносини, підтримка, стрес, учень, індивідуальний підхід, внутрішньо переміщений

Анотація

Стаття досліджує важливий аспект освіти - міжособистіcні стосунки серед учнів, які пережили внутрішнє переміщення. Внутрішньо переміщені учні, або діти біженців, переселенців або інших міграційних категорій, стикаються з унікальними викликами та можливостями під час навчання в новому середовищі. Стаття аналізує вплив таких факторів, як культурні відмінності, мовні бар'єри, психологічний стрес та інші аспекти, на розвиток відносин між внутрішньо переміщеними учнями та їхніми однолітками.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

РУДЕНОК, А., & ПОПЛАВСЬКА, Б. (2023). ОСОБЛИВОСТІ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У КЛАСІ, В ЯКОМУ НАВЧАЮТЬСЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНІ УЧНІ. Psychology Travelogs, (4), 166–175. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-18

Номер

Розділ

Статті