ІНТЕГРОВАНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ВПЛИВУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-15Ключові слова:
музичний вплив, діти з особливими освітніми потребами, розвиток, дошкільний вік, затримка психічного розвиткуАнотація
З’ясовано, що всебічність музичного виховання виступає як один з ефективних шляхів морального збагачення формування особистості дитини, активізації її розумової діяльності, підвищення життєвого тонусу. У статті розглядається інтегрований психічний розвиток дітей з особливими освітніми потребами старшого дошкільного віку засобами музичного впливу. Дитина, спілкуючись з музикою, розвивається всебічно, вдосконалюється фізичний вигляд дитини, встановлюються гармонійні зв'язки. Музично ритмічні рухи спонукають до правильної постави, координації рухів, їх гнучкості й пластичності. Особливо це актуально для дітей із затримкою психічного розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
28.12.2023
Як цитувати
МАТЕЮК, О., & ЯЦІВ, І. (2023). ІНТЕГРОВАНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ВПЛИВУ. Psychology Travelogs, (4), 139–146. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-15
Номер
Розділ
Статті