ІНТЕГРОВАНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ВПЛИВУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-15

Ключові слова:

музичний вплив, діти з особливими освітніми потребами, розвиток, дошкільний вік, затримка психічного розвитку

Анотація

З’ясовано, що всебічність музичного виховання виступає як один з ефективних шляхів морального збагачення формування особистості дитини, активізації її розумової діяльності, підвищення життєвого тонусу. У статті розглядається інтегрований психічний розвиток дітей з особливими освітніми потребами старшого дошкільного віку засобами музичного впливу. Дитина, спілкуючись з музикою, розвивається всебічно, вдосконалюється фізичний вигляд дитини, встановлюються гармонійні зв'язки. Музично ритмічні рухи спонукають до правильної постави, координації рухів, їх гнучкості й пластичності. Особливо це актуально для дітей із затримкою психічного розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

МАТЕЮК, О., & ЯЦІВ, І. (2023). ІНТЕГРОВАНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МУЗИЧНОГО ВПЛИВУ. Psychology Travelogs, (4), 139–146. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-15

Номер

Розділ

Статті