СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА МОЛОДЬ З ЕМОЦІЙНИМИ РОЗЛАДАМИ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-11

Ключові слова:

молодь, емоційні розлади, ПТСР, воєнний стан, психолого-педагогічні елементи, соціально-економічні чинники

Анотація

Стаття присвячена питанню важливості створення структурної взаємодії педагогів та психологів з метою зниження рівня емоційних розладів серед молоді. У статті розкрито взаємодію впливів екзогенних факторів на ендоенні зміни. На основі статичних та аналітичних даних виведено взаємозв’язок між потребами держави та роллю в цьому аспекті молоді.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

ШВЕЦЬ, В. (2023). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА МОЛОДЬ З ЕМОЦІЙНИМИ РОЗЛАДАМИ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Psychology Travelogs, (4), 102–111. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-11

Номер

Розділ

Статті