ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-7Ключові слова:
здоров’я, ставлення до здоров’я, збереження і зміцнення здоров’я, здоровий спосіб життя, мотивація, мотиваційний компонент, студент, студентська молодьАнотація
У статті представлено результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження проблеми формування мотиваційного компоненту ставлення до здоров’я студентської молоді. Аналіз наукової літератури показав, що молодь виступає як найбільш перспективна вікова категорія суспільства щодо формування здорового способу життя, тому проблема мотивації є однією з головних і використовується для позначення особливостей, що визначають ставлення до здоров’я, стимулюють і підтримують поведінкову активність на визначеному рівні.
Дослідження особливостей формування мотиваційного компоненту ставлення до здоров’я показало, що рівень сформованості компонентів ціннісного ставлення до здоров’я у досліджуваних студентів нижче за середній що проявляється розташуванням здоров’я як цінності не на лідируючому місці життєвих цінностей особистості, слабким усвідомленням необхідності збереження здоров’я і потреби у зміцненні здоров’я, недостатньо сформованою мотивацією на здоровий спосіб життя