ПРОФЕСІЙНИЙ ПЛАН ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-6

Ключові слова:

професійне самовизначення, психолого-педагогічний супровід, професійний план, суб'єкт, життєва позтція, професійна діяльність

Анотація

Статтю присвячено актуальним проблемам професійного самовизначення як свідомого вибору суб’єктом життєвої позиції та усвідомлення особистістю себе як суб’єкта конкретної професійної діяльності. Формування професійних планів розглядається як цілісний і багатоаспектний процес у межах професійного самовизначення, що здійснюється в умовах професійної освіти і спрямований на проєктування етапів, кроків для самореалізації у соціальній та обраній професійній діяльності відповідно до інтересів, схильностей особистості й вимог суспільства та ринку праці до сучасного професіонала. Розглядаються можливості управління професійним самовизначенням особистості суб’єкта.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

МИТНИК, О. (2023). ПРОФЕСІЙНИЙ ПЛАН ЯК СКЛАДОВА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИСТОСТІ. Psychology Travelogs, (4), 52–60. https://doi.org/10.31891/PT-2023-4-6

Номер

Розділ

Статті