ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-8

Ключові слова:

психологічні особливості, формування, професійні плани, старшокласники, структура, рівні, показники

Анотація

У статті презентовано результати теоретичного дослідження психологічних особливостей формування професійних планів у старшокласників. Зазначається, що професійний план старшокласника – це позитивне ставлення школяра до свого професійного майбутнього, схема свідомої регуляції ним свого професійного шляху. Визначено його структуру, яка містить цільовий, пізнавальний, особистісно-вольовий, професійно-діяльнісний та ціннісний компоненти. Запропоновано варіант схеми побудови індивідуального професійного плану у школярів. Виокремлено рівні та показники сформованості професійних планів учнів старших класів, а також рекомендовано профорієнтаційні заходи відповідно до кожного з рівнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2023

Як цитувати

МАСЬ, Н. (2023). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЛАНІВ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Psychology Travelogs, (3), 82–89. https://doi.org/10.31891/PT-2023-3-8

Номер

Розділ

Статті