ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ЖЕРТВАМ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-11Ключові слова:
булінг, шкільне насилля, освітній простір, психологічна допомога, жертваАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі шкільного насильства у міжособистісних стосунках в освітньому просторі. У статті пропонується огляд проявів булінгу в поведінці школяра, характерних особливостей шкільного булінгу та його вплив на розвиток особистості дитини. Описано спільні ознаки антибулінгових програм які застосовуються в різних країнах світу. Автором обґрунтовано те, що особливостями психологічної допомоги жертвам шкільного булінгу є дотримання психологом зазначеного алгоритму спілкування та етапів проведення бесіди з дитиною жертвою чи свідком насильницьких дій.
##submission.downloads##
Опубліковано
30.03.2023
Як цитувати
ПОПЕЛЮШКО, Р. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ЖЕРТВАМ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ. Psychology Travelogs, (1), 106–115. https://doi.org/10.31891/PT-2023-1-11
Номер
Розділ
Статті