ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2022-1-12Ключові слова:
професійна освіта, соціальний працівник, робота, культураАнотація
Професійна освіта зумовлена потребами суспільства й особистості. Тому підготовка майбутніх соціальних працівників (магістрів) в умовах інформатизації освіти нами розглядається як цілісна неперервна система, яка включає інші підсистеми, її результатом є опанування майбутніми фахівцями сукупністю систематизованих знань, умінь і навичок, що сприятимуть у самостійному та відповідальному вирішенні дослідницьких і практичних завдань, умінь у галузі здоров’язбереження; творчому використанню наукових досягнень у галузі культури та соціальної роботи.
##submission.downloads##
Опубліковано
25.08.2022
Як цитувати
КОВАЛЬЧУК, І., & МЕЛЬНИК, Л. (2022). ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАГІСТРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ. Psychology Travelogs, (1), 177–196. https://doi.org/10.31891/PT-2022-1-12
Номер
Розділ
Статті