ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2022-1-11Ключові слова:
освітні технології, школярі, вчитель початкових класів, толерантність, креативністьАнотація
Актуальність особистісно-орієнтований підхіду в освіті зростає як наступний крок у процесі вдосконалення і встановлення балансу між освітою та вимог сьогодення. Суспільство від сучасного учителя початкових класів очікує високий рівень креативності, самостійність і логічність мислення, толерантність, емпатійність і сформованість таких ключових компетентностей, як соціальна, комунікативна, інструментальна, дослідницька, інформаційна.
Вище зазначене і породило зміни в освіті, змінивши вектор її цілей та поєднавши не лише підготовку професійного, конкурентоспроможного учителя, затребуваного на ринку освіти, а й компетентної особистості, яка готова у різних ситуаціях стрімко прийняти правильне рішення, практично застосувавши одержані знання та ефективно взаємодіяти з іншими.