ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2022-1-7Ключові слова:
професійна підготовка, фізична культура, кадрове забезпечення, НУШ, вчитель, студентАнотація
Успішна реалізація сучасної шкільної реформи «Нова українська школа» потребує в першу чергу якісного кадрового забезпечення. Поряд із головним принципом НУШ, який полягає в тому, що у шкільній освіті мають працювати умотивовані учителі, ще більша увага акцентується на якість професійної підготовки вчителів - предметників, в тому числі і вчителів фізичної культури. Так, теперішній стан шкільної освіти вимагає конкурентоздатного, творчого, адаптивного вчителя фізичної культури, який володіє сучасними педагогічними уміннями та навичками, спроможний якісно і ефективно здійснювати діяльності вчителя фізичної культури у закладах середньої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
25.08.2022
Як цитувати
СОЛТИК, О. (2022). ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАСАДАХ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Psychology Travelogs, (1), 98–116. https://doi.org/10.31891/PT-2022-1-7
Номер
Розділ
Статті