РОЗВИТОК МЕТАКОГНІТИВНИХ НАВИЧОК ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-8Ключові слова:
метакогнітивні навички, програмування, саморегуляція, когнітивна активність студентів, самооцінка, саморефлексіяАнотація
У статті розглянуто роль метакогнітивних навичок у підвищенні ефективності навчання програмуванню. Здійснено аналіз понять «метакогніція» та «метакогнітивна компетентність», визначено їхній вплив на саморегуляцію, планування, самоспостереження та рефлексію. Показано, що розвиток цих навичок сприяє кращому засвоєнню алгоритмічного мислення та вирішенню задач. Проаналізовано ефективність таких стратегій, як рефлексивні щоденники, самоперевірка та аналіз помилок. Наведено результати дослідження, що підтверджують зв’язок між рівнем метакогнітивної компетентності та успішністю студентів. Зроблено висновок про доцільність інтеграції метакогнітивного підходу в навчання програмуванню.
##submission.downloads##
Опубліковано
26.06.2025
Як цитувати
ФРОЛОВА, М., ДРОЗДОВА, Є., & КОЗЕЛ, В. (2025). РОЗВИТОК МЕТАКОГНІТИВНИХ НАВИЧОК ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЮ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ. Psychology Travelogs, (2), 80–91. https://doi.org/10.31891/PT-2025-2-8
Номер
Розділ
Статті