ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2025-1-25Ключові слова:
дистанційне навчання, професійне вигорання, викладачі, емоційне виснаження, психологічна підтримкаАнотація
У статті представлено результати теоретичного аналізу та емпіричного дослідження впливу дистанційного навчання на розвиток професійного вигорання викладачів закладів вищої освіти. Доведено, що дистанційна форма навчання є суттєвим чинником, який сприяє зростанню рівня професійного вигорання викладачів вищої школи. Зокрема, викладачі, які працюють у дистанційному форматі, демонструють вищі показники емоційного виснаження, деперсоналізації та зниження професійних досягнень порівняно з колегами, які працюють в очному та змішаному форматі. Виявлено, що основними причинами такого явища є ізоляція, технічні труднощі, розмиття меж між роботою і приватним життям, а також недостатність соціальної підтримки.
##submission.downloads##
Опубліковано
27.03.2025
Як цитувати
ОСТОПОЛЕЦЬ, І., СОЛОМАХА, А., КУЧЕРЕНКО, Н., & КУЧЕРЕНКО, С. (2025). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ПЕДАГОГІВ. Psychology Travelogs, (1), 243–253. https://doi.org/10.31891/PT-2025-1-25
Номер
Розділ
Статті