ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Оксана ХУРТЕНКО Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-2498-1515

DOI:

https://doi.org/10.31891/PT-2025-1-19

Ключові слова:

студентська молодь, мотивація до навчання, стресостійкість, фактори-стресори, чинники стійкості до стресу

Анотація

У статті здійснюється теоретичне вивчення факторів, що впливають на розвиток мотивації до навчальної діяльності та стресостійкості у студентів. Виявлено певні особливості спрямованості особистості, умови виховання, що істотно впливають на формування позитивного ставлення студентів до навчальної діяльності. Проаналізовано систему чинників, які впливають на ставлення студентів до навчання. Зазначено, що важливий фактор, який впливає на ставлення до навчальної діяльності – це така властивість особистості як стресостійкість. Проаналізовано фактори, що провокують розвиток стресу у навчальній діяльності. Доведено, що стресостійкість студентів у навчальній діяльності є комплексною властивістю особистості, що характеризується необхідною адаптацією студента до впливу зовнішніх та внутрішніх факторів у процесі навчальної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

27.03.2025

Як цитувати

ХУРТЕНКО, О. (2025). ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА СТРЕСОСТІЙКОСТІ У СТУДЕНТІВ. Psychology Travelogs, (1), 181–192. https://doi.org/10.31891/PT-2025-1-19

Номер

Розділ

Статті