ЕМОЦІЙНА САМОРЕГУЛЯЦІЯ ЯК УМОВА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2025-1-11Ключові слова:
емоційна саморегуляція, психічне здоров’я, особистісне благополуччя, майбутні психологиАнотація
У статті розглянуто емоційну саморегуляцію як ключову умову підтримання психічного здоров’я майбутніх психологів. Висвітлено актуальність проблеми в умовах сучасних соціально-психологічних викликів, зокрема впливу емоційного виснаження, стресу та підвищених психічних навантажень. Проаналізовано психологічні, соціальні та фізіологічні аспекти студентського віку, які впливають на розвиток саморегуляції. Описано роль емоційної саморегуляції у формуванні стійкості до стресу, емоційного інтелекту, а також адаптації до професійної діяльності. На основі проведеного дослідження представлено авторську програму розвитку емоційної саморегуляції, що включає практичні техніки для вдосконалення контролю над емоціями. Визначено перспективи інтеграції отриманих результатів у процес професійної підготовки психологів з метою забезпечення їх психічного благополуччя та ефективності.