ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ЧИТАННЯ НА РІВЕНЬ ТРИВОГИ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/PT-2024-4-24Ключові слова:
емоційний стан, читання, студентська молодь, психологічна самодопомога, емоції, тривога, війнаАнотація
У статті подано короткий огляд досліджень емоційних станів студентської молоді під час війни. Показано, що емоційні стани студентів за час повномасштабного вторгнення погіршились. Подано також аналіз наукових праць про можливості позитивного впливу читання на людську психіку. Відповідно було організовано і проведено власне емпіричне дослідження, спрямоване на дослідження впливу читання на емоційні стани студентської молоді під час війни. В узагальненому вигляді представлено результати цього емпіричного дослідження про вплив читання на емоційні стани молоді, зокрема на тривогу. Виявлено, що, за методикою вимірювання рівня тривожності Тейлора в адаптації Т. Немчинова читаючі студенти є менш тривожними, ніж нечитаючі. У них також кращі настрій, менші агресія, фрустрація, ригідність.